podrška

Azelija obrađuje sve upite i nudi punu korisničku podršku putem vlastitog tima. Ovaj tim radi na svim pitanjima koja se odnose na CDP DMS, Pantheon ERP, naše aplikacije i IT usluge.

Naši kompetentni konsultanti sa dugogodišnjem iskustvom rešavaju Vaše upite od ponedeljka do petka od 8:00-16:00 sati putem telefona, emaila ili udaljene podrške, a sve poruke registruju se i obrađuju u našem sistemu tiketa.


NAZOVITE NAS

011 4149 008

POŠALJITE NAM E-MAIL

hotline@azelija.rs

PODRŽAVAMO VAS NA DALJINU

TeamViewer

NAŠAUPUTSTVA

Napisali smo opsežna uputstva za korišćenje naših programa i pripremili razne instalacije kao pomoć korisnicima.

NAŠIIZVEŠTAJI

Pristupite detaljnim izveštajima svoje firme brzo i sigurno i uvek donosite samo informisane odluke.

Prednosti korišćenja naše korisničke podrške


Osobni kontakt s nekim od naših stručnih lica

Status svih upita vidljiv je u svakom trenutku

Svi upiti se pohranjuju u naš sistem

Bez čekanja na obradu zahteva

We use cookies
Cookie preferences
Below you may find information about the purposes for which we and our partners use cookies and process data. You can exercise your preferences for processing, and/or see details on our partners' websites.
Analytical cookies Disable all
Functional cookies
Other cookies
We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. Learn more about our cookie policy.
Change preferences Accept all
Cookies