E-Računi
u PANTHEON-u na klik

Približava se kraj godine, kada je zakonska obaveza svih, bez mogućnosti odlaganja primene propisa, uključujući i obveznike iz privatnog sektora, da pređu na sistem elektronskih faktura.

Sada je pravi trenutak da se počne sa obukom kako bi svi bili spremni da od 01.01.2023. godine pređu na izradu eFaktura.

BRZI PRISTUP INFORMACIJAMA

PANTHEON-ov korisnički interfejs korisnicima omogućava brzi pristup do odgovarajućih podataka, kako bi posao postao brži i efikasniji. „Ručno“ ubacivanje podataka svedeno je na minimum, što istovremeno smanjuje mogućnost pogreške kod višestrukog unosa podataka.

Izrada izveštaja u samo 4 koraka

Jednostavna upotreba je bila ideja vodilja pri razvoju moćnog, ali unatoč tome jednostavnog mehanizma izveštavanja. Izveštaje možete napraviti u 4 jednostavna koraka: izaberete jedan od prethodno definisanih izveštaja, definišite parametre, označite postavke i kliknete na dugme za izradu. Izveštaje možete prikazati u tabelarnom ili grafičkom obliku, možete ih i ispisati, spremiti u fajl, eksportovati u Excel za daljnju obradu i još mnogo toga.

Zakonsko osvežavanje i suglasnost s međunarodnim standardima

Korisnici PANTHEONA sklapanjem ugovora o osvežavanju imaju pravo nadogradnje svih izmena, dopuna, popravaka, poboljšanja, zakonskih izmena, koje se u PANTHEONU nadograđuju svakodnevno i saglasno sa zakonskim zahtevima. PANTHEON je nadograđen sa preporukama Međunarodne organizacije revizora informacionih sistema. Lokalizovane zakonodavne i jezične verzije omogućavaju jedinstveno i pregledno poslovanje na inostranim tržištima.

ZAKONODAVSTVO I JEZIČNA POTPORA

Zakonodavstvo je prilagođeno za rad u 7 država, tako da Vam omogućava da poslujete u Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji, Makedoniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i na Kosovu, i pratite podatke na 7 jezika: slovenskom, hrvatskom, srpskom, bosanskohercegovačkom, makedonskom, albanskom i engleskom. Za primer uzmimo poslovnog čoveka koji koristi engleski jezik i nadgleda rad svojeg preduzeća u Srbiji koristeći engleski korisnički interfejs, sa prilagodbom srpskom poreznom sistemu.

MODULI POSLOVANJA

Odaberite modul koji najbolje odgovara poslovanju Vašeg preduzeća

PANTHEON ACCOUNTING

Obračun PDV-a, obračun plata, izveštaji državnim institucijama, bilanse i putni nalozi, knjiženje i velika baza korisnika mogu biti recept za haos u računovodstvenom servisu. Snažan računovodstveni program PANTHEON Accounting uvodi harmoniju u poslovanje i poboljšava efikasnost računovođa.

Glavne karakteristike PANTHEON Accounting:

  • Celovit pregled i kontrola nad korisnicima
  • Mogućnost upravljanja potraživanjima i obvezama
  • Tačno, ažurno i brzo knjiženje bez grešaka
  • Jednostavna izrada izveštaja i analiza
  • Održavanje kontakta s kupcima

PANTHEON MANUFACTURE

PANTHEON Manufacture je program za vođenje proizvodnje, s kojim ćete procese u preduzeću voditi celovito i efikasno. S programom pratite i optimizujte celi put izrade proizvoda: od sirovine, poluproizvoda do konačnog proizvoda. Kako bi proizvodnja, poslovni procesi i zaposlenici delovali kao nepobediva celina, poslovno-informacioni sistem povezuje i nadograđuje sve vidike vašeg preduzeća.

Glavne karakteristike PANTHEON Manufacture:

  • Brži i pojednostavljeni radni procesi
  • Preciznije planiranje
  • Preciznije određivanje rokova izvedbe
  • Pouzdano poslovno odlučivanje
  • Efikasniji rad odelenja
  • Pregledno vođenje proizvodnih jedinica

PANTHEON RETAIL

Za jednostavno vođenje blagajničkog poslovanja putem online blagajne, mobilnih rešenja i naprednih blagajni za uslužne delatnosti i trgovine, kako u uredu, tako i na terenu. Pratite celi proces maloprodaje od početnog koncepta do kupca.


Program, stvoren upravo za vaše potrebe, osigurat će funkcionalnošću i jednostavnim korisničkim interfejsom neometano svakodnevne procese. Korišćenje je intuitivno i jednostavno, tako da će ga koristiti svi zaposleni. Uređeni artikli, porudžbe, zalihe i brzo pretraživanje prema različitim kriterijima vam omogućava da preuzmete kontrolu nad zaposlenima i stanjem poslovanja.

PANTHEON ENTERPRISE

PANTHEON Enterprise je poslovni sistem za srednje velika preduzeća koje se fokusiraju na prosperitet. S moćnim programom ćete poslovanje voditi celovito i temeljito te brže doseći željene rezultate.

Glavne karakteristike PANTHEON Enterprise:

  • Omogućava praćenje događanja u preduzeću na svakom koraku
  • Pouzdanom poslovnom analizom uspešno se može planirati budućnost poslovanja
  • Daje potpun uvid u stanje poslovanja i na taj način omogućava vođenje preduzeća bez stresa i sa visokim stepenom pouzdanosti
  • Voditelju računovodstva omogućava oslanjanje na program koji mu pomoću automatizma olakšava pripreme izveštaja, obračun plata, knjiženje i doprinosi uspešnom upravljanju internim računovodstvom

PANTHEON SMALL BUSINESS

Vi ste samostalni preduzetnik, manji d.o.o. ili start up? PANTHEON Small Business je program za mala preduzeća s velikim potencijalom. Koristite samo ono što trebate i oslonite se na računovođu i poslovni program.

Glavne karakteristike PANTHEON Small Business:

  • Dostupno je korišćenje samo opcija koje su Vam stvarno potrebne i na taj način se postižu niži početni troškovi.
  • Vrlo brzo se počinje s radom i osigurani su razni oblici pomoći za početnike.
  • Nudi potpun uvid u stanje poslovanja: račune, zalihe, dokumenti – sve na jednom mestu.
  • Program se može prilagoditi tako da „raste s vama“.

Cenovnik PANTHEON licenci

* Sve cene su u evrima bez PDV-a i važe od 1.1.2016. godine. Isto tako važe za jednog istovremenog korisnika (osim za LT3). Zadržavamo pravo promena cena.

  • Broj preduzeća koje možete voditi sa LX, LT, RE i SE licencom ograničeno je na 3 preduzeća (baze).
  • Za licence ME, GE i MF broj baza je neograničen.
  • LX, LT, RE, SE, GE, ME, MF su samostalne licence.
  • RT i MT su licence sa dodatnim funkcionalnostima.
  • Preduzeće može da kupi samo jednu LX licencu (jedan istovremeni korisnik).
  • Preduzeće može da kupi samo jednu LT licencu (jednokorisnička licenca) ili jednu LT3 licencu (mrežna licenca za 1–3 korisnika)

Zamena licenci

  • Zamena je moguća uz doplatu razlike u ceni licence za sve verzije.
  • U slučaju prelaska na jeftiniju verziju, razlika može da se koristi samo za dodatne korisnike.

CLOUD POSLOVANJE

U sklopu PANTHEON Hostinga Azelija nudi korisnicima mogućnost pohrane svih podataka u cloudu (oblaku), time su baze podataka programa PANTHEON sigurne i dostupne bilo kada i bilo gde.

Podaci koje unosite u program PANTHEON (npr. fakture, računovodstvo, plate, itd.) pohranjeni su u bazi podataka koja je obično na namenskom računaru, tj. na serveru. Server je uvek aktivan, tako da su podaci uvek dostupni, pored toga su na serveru odgovarajući sigurnosni uslovi koji sprečavaju gubitak podataka, pre svega izrada sigurnosnih kopija i fizička i programska zaštita.

POSLOVANJE U OBLAKU

U suprotnom, za svu serversku opremu morali bi se brinuti sami ili preko određenog davaoca usluga dok se sa uslugom hostinga o tome ne morate brinuti, budući da je Vaša baza podataka pohranjena u podatkovnom centru koji se brine za odgovarajuću sigurnost i tehničku bezbrižnost. Povezivanjem preko interneta povezujete se na svoju bazu podataka, za što je potreban samo PANTHEON i brza internet veza.

e-račun

Jednostavno, brzo, povoljno i ekološki prihvatljivo!

Sa uslugom eRačun vaše poslovanje može biti jednostavnije, uštedećete svoje vreme i što je najvažnije novac. eRačune svakodnevno koristi sve veći broj privrednika koji su svesni da je papirno poslovanje prošlost.

ŠTA JE E-RAČUN?

To je račun koji u potpunosti zamenjuje klasični papirni oblik računa, s obzirom na to da izdavalac izdaje primaocu račun za pružene usluge ili prodate proizvode u elektronskom obliku.

KOME JE NAMENJEN?

Svima onima koji žele da posluju na jednostavan, moderan, ekološki prihvatljiv i transparentan način.


PREDNOSTI:

  • jednostavno i brzo poslovanje
  • smanjenje materijalnih troškova (nema više upotrebe papira, koverti i štampanja)
  • smanjenje troškova poštanskih usluga (nema više poštarine)
  • smanjenje troškova manualnog rada (poboljšanje procesa i smanjenje mogućnosti grešaka pri unosu)
  • jeftinije izdavanje i distribucija
  • lakša kontrola i manje grešaka
  • automatizovana dostava (može postojati više adresa, u bilo kom formatu i na različitim medijima)
  • ekološki prihvatljivo poslovanje

NARUDŽBINA E-RAČUNA

Kako biste bili u mogućnosti da koristite servis eRačun kroz PANTHEON poslovni program neophodno je da vaša kompanija bude registrovana kao aktivni korisnik PANTHEON licence. Za više informacija molimo vas da pošaljete upit na info@azelija.rs.

We use cookies
Cookie preferences
Below you may find information about the purposes for which we and our partners use cookies and process data. You can exercise your preferences for processing, and/or see details on our partners' websites.
Analytical cookies Disable all
Functional cookies
Other cookies
We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. Learn more about our cookie policy.
Change preferences Accept all
Cookies